ABurakC

Gözüme Takılanlar

Yıllık yazıları

Posted by aburakc 8 Mayıs 2005

Okul yıllığında bana yazılan yıllık yazılarını UzMaN arkadaşın kendi blogunda(UzMaNLoG) yaptığı gibi yayınlıyorum… Eğer eklemek istediğiniz bir yıllık yazısı olursa, bu mesaja yorum yaparak yıllık yazılarınızı iletebilirsiniz….


İlk bakışta belli etmese bile son derece sevecen , olumlu düşünen ve yardım sever bir insandır. Onu tanıyıp ta yardımının dokunmadığı iddia etmek mümkün değildir. Bir senedir bende duran hoparlörleri , cdleri , halı saha için bana verdiği ayakkabıları ve daha milyonlarca şey için teşekkür ederim. Kendisi tam bir bilgisayar delisi olup 7/24 bilgisayar başında oturabilir. En sevdiği oyunlar FIFA ve adını bilmediğim iğrenç bir araba yarışıdır : . ADSL denen kavramın hayatımıza girmesi ile , internetin bekçisi ödülü için en önemli adaylar arasında gösterilmektedir. Bilgisayar dışında kitap okumak , basket oynamak en büyük hobileri arasındadır. Özellikle bana karşı olduğu maçlarda gösterdiği üstün savunma performansından dolayı kendisini tebrik etmek isterim. Burak’ı tanıdığım 4 yıl süresince birbirinden sürrealist projelerinin hiçbirinin hayata geçirememiş olması , onun 2. Bill Gates olmasına mani olmuştur. En son projesinin Sun Microsystem tarafından hayata geçirilmesi Burak ‘ın fikri buluşundan birkaç yıl sonraya rastlar. Okul hayatımda acı , tatlı bütün anlarım yanımda olan , en çok vakit geçirdiğim insanlardan Burak’a sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim. ERDİNÇ “ileti” TAŞKIN


Az uğraşmadım. Bu vak vak diye şarkılar yaktım, kaslı vücudunu mıncıkladım, tepesine tepesine atladım özlemimi dindirmek için. Beni arabasıyla hiç gezdirmese de, kardeşiyle oynamamam için hiç yanıma getirmese de ben onu hiç unutmayacam.Ben sorduğumda bilgisayardan anlamıyom dese de çok şey bilenlerden olan arkadaşımı güzel yıllar bekliyor. TUNCAY AYDIN

Sakin ,akıllı ve uslu adam , tüm bunlar Burak’ı anlatmak için , gerek Sadık ile giriştikleri birbirini kazıklama mücadelesi , gerekse o muhteşem karizma koşuşu çok ama çok ilginç birisin Burak.Ha bide unutmadan söyliyeyim yoksa içimde kalcak , inşallah askerliğin cudi dağının tepesinde bir sınır karakoluna çıkar, bende bi tarafıma kına yakarım :) . Adını söylemek istemediğim Türkiye’nin yazılım devi firma H……n ‘ da sana bir ömür boyu başarılar dilerim .Zaten senin gibi bir bilgisayar mühendisine de bu yakışır.Kendine çok iyi bak, irtibatı koparmayalım… M. VOLKAN ŞENGÖZ

ilk tanışma zamanlarımızda ‘kim coştu? Burak coştu nihahah’, şeklindeki saçma monologlarımı büyük bir olgunlukla karşılamıştı burak, sakin ve rahat bir adam olduğu o zamandan belliydi zaten. O da diğer arkadaşlar gibi ‘universitede kızlar çıkma teklif ediyormuş’ şeklinde bir takım asılsız iddialarla buraya gelmişti. Ama sonra o da işi gücü bıraktı, internet işine girdi. Tüm gün majorgeeks.com da hangi programlar çıkmış, kim beta yayınlamış, kim ölmüş kim kalmış, okudu bize aktardı. Eğer bir yazılım ihtiyacınız varsa, kendisine danışmanız sizin için faydalı olabilirdi.
Kısacası okul hayatımda, kendim gibi biri olduğunu bana hissettirdi, umarım staj yaptığı yerde çalışma hayatına başlar. ALİ G.”uzman” AKYÜREK

İşte sınıfımızın yazılımcı gurubunun en önemli üyelerinden biri. Şaka ile ciddiyeti iyi harmanlaması onun en önemli özelliğidir. Yalnız çok kızdığı birşey var: Cep telefonunun masaüstü deseninin değiştirilmesi, sakın denemeyin… Bundan sonraki yaşamında mutluluklar Burak… MURAT AZİZ BÖLEK

Nası yazmalı bilmiyorum, özel bi yetenek vermiş allah geyik yapmak üzerine, saniyede 5 kelime konuşabildiğine şahidim. Karizmaysa var, akıl-fikir fazlasıyla var, e parada var, kızlar bilemiyo kardes kıymetini. Filmi geriye sayıp düşündükçe amma çok vakit geçirmişiz, nasıl geçmiş beş sene. Beni çok güldürdün, eyvallah iki gözüm. Maddi manevi çok iyiliğini gördüm, müteşekkürüm. Ama abi hep nike aldın, hep sarardan giyindin, 300 gb hdd aldın bi bizim tantunu borcumuzu vermedin, hayret valla. Bunu laf olsun diye söylemiyorum, hayatımda tanımış olmaktan en çok memnum olduğum arkadasımsın. Dostluğun, dürüstlüğün ve tüm iyiliklerin için canı gönülden tesekkür ederim. Mutlu ol mutlu kal. SADIK KILIÇ

Üstün kabiliyetli bir arkadaşımızdır. Sınıfın beyin takımı elemanlarındandır. Zeki ve Mütevazi bir kişiliği vardır. JAVA ve DELPHI uzmanlığı olan arkadaşımız, bitirme projesi için baya pahalı bir telefon aldı ama cep telefonu yapacağı proje için yetersiz kaldı. Donanım konusunda ve bilgisayar alma teşebbüslerimde az kahrımı çekmedi. Tüm iyiliklerin için teşekkürler. Allah’tan senin için iyi bir gelecek temenni ediyorum. BAYRAM AKGÜL

Abi bir gün senin bilmediğin bir şey bulacak ve sana soracağım.. bunun için şimdiden araştırmalara başladım J. En sıkıştığım anda verdiğin cevaplarla bana çok yardımcı oldun. Google dan hızlı bir arama motorusun aslında ama kıymetini bilen yok. Bu kadar makale okumakla , araştırma yapmakla senin sırtın yere gelmez… hayatta başarılı biri olacağına eminim, ama ben yinede sana başarı temennisinde bulunayım. ERAY DOĞAN

Yahu bu adamdan bi tane daha yok şu dünyada sanki mülayim kelimesi sadece onu tarif edebilmek için lugate eklendi çok ilginç biri sabırlı, temiz kalpli ,kesinlikle çok zeki vs.. Iri cüssesine aldanıpta korkmayın sakın haa kocaman kalbini taşıyabilmek için bu bir zorunluluk Onu tanımak bana çok şeyler kattı Artık herşeye daha ılımlı bakıyorum resmen dünyaya olan bakışım değişti mesela bi insan hiç mi sinirlenmez yahu !!?? ben tamam bu sefer kesin bitti derken onun hiçbişey hatırlamaması onun nasıl biri olduğunu anlamanıza yardımcı olur sanırım Aslında onu sınırlarını keşfedebilmek için beni tanımak lazım benim gibi inatçılıkta extrem biri ile bunca sene ye iç sohbet et vede daha ciddi bir laf atışmanız bile olmasın aklıma gelmişken söyliyim bi ara hakkımızda asılsız dedikodular çıkmış donanım konusunda yarışıyormuşuz diye yalan hemde kuyruklu yalan benle kim yarışabilirki niha ha haaa.. BAYRAM BALCI

Burak, gerçekten sevecen, hayat dolu ve genelde espri olsun diye hep diğer anlamları ile vurgulayan, Linux üzerine gerek yurt içi, gerekse yurt dışı temaslarda bulunmuş değerli bir arkadaş benim için. İnsan onunla vakit geçirdiğinde hiç sıkılmıyor ve bir o kadar da eğleniyor. İnşallah arkadaşlığımız hep devam eder. ÖMER ÖZAŞIK

Son üç sene boyunca hem iyi bir komşu hemde yeri doldurulmaz bir arkadaş oldun. Okul hayatın boyunca pek çalışkan olmasanda zekanla derslerin üstesinden gelmeyi hep başardın. İlerde meslek hayatında da çok başarılı olup en güzel yerlere gelmen dileğiyle. Her zaman dost olarak kalırsın umarım… RECEP DEMİRKOPARAN

Adı gibi çoşkun bir arkadaşımız desem çarpılıyırmıyım:)bence çarpılırım.Bilgisayar dünyasının tüm gelişmelerini yakından takip eder o,O tam bir bilişimcidir.Bunun yanında tam bir hız tutkunudur,Yüksek hız kavramını tekrardan gözden geçirten arkadaşımız hala nassıl oluyorda ışınlanmadı.Bu soru günümüzdede saygı duyulan Einstein ın izafiyet teorisini bile zora sokuyor .Sana hayat boyu mutlluklar diliyorum arkadaşım.Yolun açık olsun. METİN TANRIÖVER

Burak, sınıfımızın en yardımsever erkeklerindendir. Ceng’e hep faydalı mailleri o atar. Onunda belirttiği gibi genelde otobüslerde karşılaşırız. Fuzzy sınavında birşey bilmeyerek benden yüksek almasını unutmuş değilim. Hayatın boyunca böyle şanslı olmanı dilerim. DUYGU ÖKTEM

4 Yanıt to “Yıllık yazıları”

  1. SadokBJK said

    şimdi gerçekleri yazabilirm. burak hiçte iyi bir adam değildir. ordan burdan gelen mailleri kendi araştırmış gibi bize kakalar. çıkarlar üzerine kurduğu arkadaşlık tuzaklarına birçok körpe insanı düşürmüştür. tantuni meselesinde yazdıklarım hala gerçekliğini korumaktadır.

  2. SadokBJK said

    şimdi gerçekleri yazabilirm. burak hiçte iyi bir adam değildir. ordan burdan gelen mailleri kendi araştırmış gibi bize kakalar. çıkarlar üzerine kurduğu arkadaşlık tuzaklarına birçok körpe insanı düşürmüştür. tantuni meselesinde yazdıklarım hala gerçekliğini korumaktadır.

  3. RsT said

    milletin yıllıgına iyi yorumlar yapipta arksından kotu konusmak sana hiç yakışmamış acıksasıı

  4. pardus said

    aaaaaaaaa

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

